Volgers

2021-05-20 | Check, check ....


Vergeet ik niet iets?

De wasmachine heeft mijn laatste wandelkleding schoon gewassen, het ligt inmiddels op een stapeltje bij de overige wandelbenodigdheden die ik mee wil nemen. Overal heb ik nu lijstjes, geschreven of digitaal op mijn IPhone, lijstjes met boodschappen, echte, tastbare, zoals etenswaar, maar ook waar mijn paklijst op staat, vooral dan die dingen die ik normaliter niet in m'n dagrugzak meesleep.  Mijn grote vriend heb ik uit het stof getrokken, z'n weinige inhoud gecheckt en bij mijn bagage gelegd. Jaja de stapel groeit elke dag een ietsiepietsie. 
Inmiddels is het ook een mooi gekleurd gebeuren aan het worden, van een knalrode dry sack, helblauwe camelbag naar een pikzwarte rugzakregenhoes en van een lichtblauwe rugzakponcho naar een fluoriserend roze shirt en een dito Mac in a sac (toch nog maar één gekocht met de geweldige vooruitzichten komende week πŸŒ‚).
 
Bonte bende
Tussen de dagelijkse beslommeringen door, tja af en toe moet er ook gepoetst worden, want ik laat het graag schoon achter (je weet maar nooit πŸ˜•), zoek ik wat dingen bij elkaar, zoals mijn OV kaart, cash geld en Vrienden op de Fiets pasje. Ik check gelijk maar even mijn OV saldo en die heeft nog wat aandacht nodig zie ik, maar da's voor later, wanneer ik uitgevogeld heb wat mijn terugreis van Maastricht naar huis gaat kosten (als ik er al kom). En weet en wees gewaarschuwd, zeker jij, die ook nimmer treinreist; er moet minimaal € 20,- op staan, geloof me! Al doende leert men.... ik πŸ™.
Tijdens de koffie zet ik mijn geplande route met afstanden, slaapadressen en telefoonnummers voor mijn thuisblijvers even in een word documentje, zodat ik die ook in geprinte versie kan meenemen, voor het geval mijn Apple onderweg niet verder wil. Dus..... voor het geval ik in de verkeerde rij bij AH terecht kom πŸ˜–...... 
Wanneer ik eergister, voor de zoveelste keer, de DMT buf op Facebook voorbij zie komen, heb ik geklikt en in no time was ie afgerekend en lag ie gister al bij mij op de deurmat en nu dus bij de overige bagage. 

Met dank aan Pinterest en natuurlijk Paulo 😊

Vandaag weer het nodige van één der lijstjes afgestreept, weer een beetje meer rust. Mijn speciale DMT-wandelstenen liggen er al klaar voor, net als de nodige eetbare repen en noten, want ik las dat er weinig supermarkten onderweg zijn. Natuurlijk schrijf ik een blog onderweg en daar hoort tegenwoordig ook een filmpje bij. Het eerste de beste gratis filmmaakappje heb ik nu ook op mijn Apple gedownload. Lijkt mij niet al te moeilijk, na wat eerste probeersels, dat moet haast goedkomen. Maar schiet me niet af als het allemaal anders loopt, dan zoek je het internet maar af naar al die andere wandelaars die wel de DMT gefilmd hebben en dus duidelijk slimmer waren dan mij πŸ˜„ of je gaat zelf in Limburg aan de wandel. 

Ik heb er al zin......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beleef mee met mij

2021-06-01 | Week after

  Eindelijk ☀️ Wat gaat de tijd toch snel, veel te snel. Mijn DMT is al bijna een week over tijd, mijn eigen bed is weer favoriet en mijn gr...

Mijn avontuur